Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

خرید فیش حج

من به همراه برادرانم و خواهرم تصمیم گرفتیم به حج برویم و اعمال مقدس حج را انجام دهیم ما با سر زدن به یک سایت خرید و فروش فیش حج از قیمت فیش حج دیدن کردیم و بعد از بررسی با خانواده خود تصمیم گرفتیم از شخصی که قصد فروش فیش حج خود را داشت خرید فیش حج خود را انجام دهیم و سپس خود را برای رفتن به حج آماده کردیم و خاطره آن روز ها را می توانید در زیر بخوانید.

فروش فیش حج

آماده شدن برای رفتن به حج

ما از ساعت 6:30 صبح از کالیفرنیا خارج شدیم و 5 ساعت طول کشید تا به واشنگتن دی سی برسیم (ما از اینجا به واشنگتن دی سی، از فرانکفورت به جده رفتیم. پرواز 27 ساعت بود.) در واشنگتن 5 ساعت منتظر ماندیم تا بتوانیم به فرانکفورت برویم. در نهایت در ساعت 6:30 بعد از ظهر، ما به هواپیما رفتیم و هواپیما با خیال راحت به هوا رفت. و سپس یک فرد به مراقبت پزشکی نیاز داشت. یک پزشک در هواپیما وجود داشت اما فرد نیاز به رفتن به بیمارستان داشت. این هواپیما زمانی که این اتفاق افتاد، 30 دقیقه در هوا بودیم، بنابراین ما مجبور شدیم در فرودگاه کندی نیویورک فرود بیاییم . یک ساعت طول کشید زیرا خلبان باید کار های دیگری را هم انجام میداد و در یک منطقه خالی فرود آید. به هر حال، پس از آنکه هواپیما فرود آمد، مجبور شد مجددا تیک اف کند، خلبانان مجبور به مسیر مجدد شدند و تمام این موارد را انجام می دادند. زمانیکه ما برای دومین بار متوقف شدیم 3 ساعت طول کشید. چیز بزرگ این بود که وقتی ما به فرانکفورت رفتیم، ما مجبور نبودیم در فرودگاه در حال انتظار برای هواپیما باشیم. پرواز بعدی ما 20 دقیقه پس از ورود به آنجا بود، بنابراین ما باید بلافاصله به آنجا برویم و از آنجا به جده 11 ساعت بود.

رفتن به مدینه

ما حدود ساعت 8 بعدازظهر یا چیزی در این حدود وارد جده شدیم. چیزهایی برای ما کمی ساده تر بود زیرا ما با بقیه گروهمان نبودیم. گروه از جده به مدینه می آید، شما معمولا مجبور به انتظار یک زمان طولااااااانی در انتظار یک اتوبوس که همه اعضای گروه در آن جا شود.ار آنجا که ما خیلی کم بودیم خیلی راحت ماشین پیدا کردیم. (این در انتظار ترمینال حج اهمیت ندارد، اما ما خوش شانس بودیم ..) 8 ساعت از جده تا مدینه گذشت … فکر می کردم که طولانی تر می شود، اما هر چه بود مسیرعالی بود. من ابتدا در خواب بودم، اما بعد از آن راننده اتوبوس ایستگاه رادیویی قرآن را روشن کرد و در بیابان مهتابی صدای قرآن آرام به گوش می رسید. این لحظات زیبا و آرام بود.

ما در هنگام سحر وارد مدینه شدیم. راننده اتوبوس کسی را برای کمک به اوپیدا کرد که به راحتی هتل ها را پیدا می کرد، ما با یکی از مردم آنجا صحبت کردیم تا گذرنامه های ما به جای مناسب منتقل شود. سپس اتوبوس بقیه مردم را در هتل خود رها کرد. در زمان ورود و بررسی در هتل ما، ساعت 8:00 یا 8:30 بود. هتل درست در مقابل حرم بود. ما حتی یک اتاق بزرگ داشتیم، چون ما می توانستیم گنبد حرم را از پنجره ببینیم. ما چند بار در مدینه به مسجدالنبی رفتیم و زیارت کردیم و خیلی در مدینه خوب بود و به جاهای دیگه هم در مدینه رفتیم و به راز و نیاز پرداختیم.

قیمت فیش حج

خروج از مدینه و سفر به مکه

هنگامی که به مکه رفتیم هوا خیلی گرم و شرجی بود. آنها به ما آب چشمه زم زم دادند و در آن میان ویزا شخصی گم شد تا آن را پیدا کنند مدتی طول کشید و بعد از آن به مکان دیگری رفتیم که مجبور بودیم 30 دقیقه داخل اتوبوس منتظر باشیم. سپس به هتل هایمان رسیدیمو در لابی هتل از ما پذیرایی کردند و به ما چایی دادند حقیقتا چایی که در آنجا خوردم خیلی خوب بود و ومیتوانم بگویم بهترین چایی عمرم را در مکه و در آن هتل خوردم. سپس ما وارد اتاق هایمان شدیم . برادر من در آ مسیر بیمار شد و ایتخوان هایش خیلی درد گرفته بود و ما در هتل به استراحت پرداختیم تا حال برادرم بهتر شود و بتواند اعمال حج را به خوبی انجام دهد.

مسجدالحرام

شاید این فقط برای من باشد، اما مسجد الحرام در مقایسه با مسجد النبی واقعا بسیار با شکوه است. مکه دارای شدت و استعداد است، در حالی که مدینه  آرامش و آرامش در مورد آن است .. به هر حال ما سر خود را پایین نگه داشته و به سمت کعبه می رویم . هنگامی که ما نزدیک به منطقه که در آن مراحل نزدیک به کعبه نزدیک می شوند، ما نگاه کردیم و قسم می خورم که وقتی نگاه می کنید و اولین بار کعبه را باور دارید کاملا باورنکردنی است. واقعا هیچ حرفی برای توصیف آن وجود ندارد، شما واقعا باید آنجا باشید تا آن را حس کنید. ما مشتاقانه برای یک دقیقه نیم دقیقه ایستاده ایم و دلتنگی. ما طواف را انجام دادیم، ایده ای برای انجام دادن آن در طبقه اول نبود. احساس خوبی است که نزدیک به کعبه است. سپس ما مراسم طواف را انجام دادیم. پس از طواف ما اعمال سعی (7 بار بین صفا و مروه) را انجام دادیم. این اعمال 2 ساعت طول کشید که خیلی بد نبود. پس از آن ما برای نماز مغرب منتظر بودیم، چون تنها 30 دقیقه باقی مانده بود.

فروش فیش حج

اعمال حج

و پس از مغرب، ما آنجا را ترک کردیم و برادر من موهایش را تراشیده و سپس به اتاق هتل رفتیم تا حال برادر بزرگترمان را بررسی کنیم. خوشایند نبود برادرم به خواب رفته بود و ما نمی خواستیم او را بیدار کنیم.

روزهای حج در منا تنها روزهایی بود که ما با گروه سپری کردیم، ما حتی در زمان مکه با آنها ملاقات نکردیم، مگر اینکه با افراد تصادفی در حرم صحبت کنیم. صحبت از افراد تصادفی، شما می دانید چه چیزی واقعا خنک است؟ بعضی از اعراب سعی می کنند با شما صحبت کنند بدون آن که شما عربی را نمی دانید. آنها متوجه خواهند شد که چگونه از طریق گواهی نشانه و چیزهای … شیرین آن را به دست می آورند. سپس ما بعد از انجام تمام مراسم و انجام آخرین طواف به شهرمان بازگشتیم.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.